Σελίδες

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

ΚΕΕΜ

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ

 ΣΩΜΑ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Το έμβλημα του ΚΕΕΜ, εμπνευσμένο από την ελληνική μυθολογία, αποτελείται από σύμπλεγμα τροχού και ζεύγους πτερύγων, που συμβολίζουν τους τρόπους μεταφοράς των αγαθών και το ζωοφόρο κέρας της Αμάλθειας (με το γάλα της οποίας ανατράφηκε ο Δίας), που συμβολίζει τον εφοδιασμό. Το ρητό «Χρόνου φείδου (να μην σπαταλάς τον χρόνο σου ή να τον χρησιμοποιείς με σύνεση) απόφθεγμα του Χίλωνα του Λακεδαιμόνιου, αναδεικνύει την σημασία του χρόνου και της ορθής εκμετάλλευσης του για την υλοποίηση της αποστολής του Σώματος.

 


Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2024

ΟΙ ΙΝΔΙΑΝΟΙ ΤΣΕΡΟΚΥ ΟΙ ΚΡΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ


ΒΡΕΘΗΚΕ ΕΠΙΓΡΑΦΉ ΟΜΟΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΓΡΑΦΉ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ. Τρία δείγματα πετρογλυφικών βρέθηκαν στην Βόρεια Αμερική όπου ερευνήθηκαν και αποδόθηκαν στο ότι είναι Ελληνικά. Η πέτρα Possum Greek Stone ανακαλύφθηκε από ΤΗΝ Gloria Farley στην Oklahoma ΤΟ 1970. Όπως εξηγεί η ίδια στην πέτρα απεικονίζεται ένας Έλληνας αθλητής επάνω σε βάθρο νίκης με επιγραφή που γράφει ΗΟ-ΝΙ-ΚΑ-SA η nikasa (ο νικητής).

Η πέτρα Thruston stone ερμηνεύεται ως μια ανάμιξη πολλών πολιτισμών όπως Ελληνικού, Τσερόκι, Ινδιάνικου και Αιγυπτιακού.

Η πολιτισμική κοινότητα των Cherokee Keetoowas society επισήμανε πως το επιβεβαιώνει και το όραμα του Eloh, ότι προέρχονται από τους Πτολεμαίους που έφτασαν με υπερατλαντικά ταξίδια μαζί με τους Φοίνικες στην κοιλάδα του Οhio γύρω στο 100 πχ.. Το Red Bird Petroglyph είναι Ελληνική επιγραφή που χρονολογείται στον 2ο η 3ο αιώνα πχ. Και όχι όπως ανακοίνωσε τελευταία το Αρχαιολογικό Ινστιτούτο της Αμερικής και οι New York Times ότι είναι ΤΟΥ 1800.

Η γλώσσα των Τσερόκι περιέχει πολλές λέξεις Ελληνικής προέλευσης, ιδιαίτερα στο πεδίο της Ιεραρχίας, στρατιωτικής ορολογίας, μυθολογίας, αθλητισμού και τελετουργίας. Επίσης η μουσική των Τσερόκι αντανακλά τις Ελληνικές τους ρίζες. Οι Ινδιάνοι Cherokee είναι στην κυριολεξία οι Έλληνες της Αρχαίας Αμερικής..

Στα τέλη της δεκαετίας του 1960 ο Manfred Metcalf βρήκε μια πέτρα στην πολιτεία της Georgia, η οποία έφερε μια επιγραφή παρόμοια με αρχαία γραφή της Κρήτης.

Ο Αμερικανός Cyrus Gordon αρχαιολόγος και γλωσσολόγος δήλωσε "Αφού ερεύνησα την επιγραφή, ήταν προφανές για μένα πως η γραφή ήταν ίδια με αυτή της Μινωικής Γραμμικής Α και της Μυκηναϊκή Γραμμικής Β. Συνεπώς υπήρχε μια επαφή  μεταξύ Αμερικής και Αιγαίου στην εποχή του χαλκού κοντά στις Νότιες, Δυτικές και Βόρειες ακτές στον κόλπο του Μεξικού. Αυτό δεν μπορεί να είναι τυχαίο.

Οι αρχαίες επιγραφές των πολιτισμών του Αιγαίου σε τρία διαφορετικά σημεία του κόλπου αντανακλά τα υπερατλαντικά ταξίδια μεταξύ Μεσογείου και Νέου Κόσμου γύρω στα μέσα της 2ης χιλιετίας".

Στην μνήμη της Gloria Farley.

Ε. Μ.

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2024

Ο ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

 

🦅 ☄️  💫                   ⚡️ Ο ΑΡΧΩΝ ⚡️                    💫  ☄️ 🦅

                ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ!

                        ═══════  𝝙 𝝞 𝝖 𝝨  ═══════

                                           🌿🩵🌿                     

Η Ελευθερία τής Βούλησής μας ακριβώς έγκειται στο γεγονός τού 

να γνωρίζουμε τι είναι εφικτό, τι είναι πρέπον και πως σύμφωνα 

με αυτές τις δύο καταστάσεις, τού εφικτού και τού πρέποντος, 

να κάνουμε τις επιλογές μας.


Η Ειμαρμένη είναι η επίδραση τής Ελεύθερης Βούλησης τού ανθρώπου, ο οποίος θα επιλέξει αν θα κινηθεί ή προς την 

άλφα κατεύθυνση ή την βήτα.

● Ο Άνθρωπος δεν είναι ένα ον αιχμάλωτο τής Μοίρας.

● Ο Άνθρωπος καθορίζει ο ίδιος την Μοίρα του με τις 

   επιλογές τις οποίες κάνει.

Μοίρα=>μείρομαι=μοιράζω. Σαν θνητά όντα καλούμαστε εδώ 

στον κύκλο τής ζωής, δλδ στον ζωδιακό κύκλο τού Διόνυσου 

Ζαγρέως, να ζήσουμε μαζί με τούς άλλους ανθρώπους γιά να 

συντονιστούμε, να μοιρα.στούμε μέσω τής ΑΜΟΙΒΑΙΑΣ ανταλ-

λαγής απόψεων, εντυπώσεων, πράξεων, ιδεών κλπ, με την μοίρα 

των άλλων ανθρώπων. Και ... γιά το ποιά θα είναι η επικοινωνία 

μας και η σχέση μας διά τής μοίρας με τα άλλα όντα: άνθρωποι, 

καταστάσεις, ζώα, φύση! Η ΛΕΞΗ ΚΛΕΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ: ΑΜΟΙΒΑΙΟΝ☑️

Αν δεχτούμε ότι όλα είναι προδιαγεγραμμένα από την Μοίρα, 

τότε δεν υπάρχει ουσία γιά τίποτα και σε τίποτα. Το ένα ον π.χ 

μπορεί να είναι ληστής, το άλλο δολοφόνος κλπ διότι έτσι έχει 

ορίσει η μοίρα τους, άρα και δεν ευθύνονται. Αυτό είναι μία 

προσπάθεια μετατόπισης τής ευθύνης τού Ανθρώπου .... στην 

Μοίρα του. 


                                   ΟΧΙ, ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ! 


🌿🌀🌿

Η Μοίρα μάς οδηγεί στην Ειμαρμένη. Η Ελληνική Γλώσσα μάς 

διδάσκει ακριβώς την εσωτερική διεργασία των ψυχικών λει-

τουργιών διότι δεν έχει μόνο την Ειμαρμένη γιά να δηλώσει την 

Ελευθερία τής δικής μας Βούλησης, η οποία έχει έρθει μέσω τού 

μείρομαι-μοιράζω και μοιράζομαι .. αλλά έχει και το Πεπρωμένο. 

Όταν οι αρχαίοι πρόγονοί μας έλεγαν: ''το πεπρωμένο φυγείν 

αδύνατον'', θα πρέπει να ξέρουμε τι εννοούσαν διότι όντως το 

πεπρωμένο φυγείν αδύνατον αλλά αυτό το πεπρωμένο από που 

έχει προέλθει;; Από ποιό ρήμα;; Από το ρήμα ''πόρρω'' που έχει 

την σημασία τού πορεύομαι. Άρα το πεπρωμένο είναι αυτό το 

οποίο έχει ήδη πορευθεί κατά το παρελθόν οπότε και συν απο-

κομίζει τα κίνητρα και τις πράξεις που κάναμε εμείς οι ίδιοι κατά 

τον παρελθόντα χρόνο. Το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον σημαίνει 

ότι από τις επιλογές που κάνουμε δεν θα ξεφύγουμε σε καμμία 

περίπτωση. Αυτό που κάνουμε κατά το παρελθόν (παρακείμενος 

χρόνος), θα το βρούμε μπροστά μας .. ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ! Το πως θα 

κάνουμε τις επιλογές μας έγκειται στην απόλυτη δική μας .... 

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ!!!!!

Ειμαρμένη και Πεπρωμένο υπάγονται στον Παρακείμενο χρόνο 

και είναι ο παρά-κείμενος προς τον Ενεστώτα, δλδ το πρόσφατο 

παρελθόν το οποίο πρόσφατο παρελθόν είναι η σφραγίδα ΟΛΩΝ 

ΤΩΝ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ, όσων έχουν συμβεί μέχρι το σημείο αυτό 

τού Παρακειμένου. ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Πρόσφατο μεν παρελθόν αλλά δεν 

είναι μόνο αυτό. Γιατί τίποτα δεν υπάρχει δίπλα στον Ενεστώτα 

κατά το παρελθόν το οποίο να μην έχει ήδη =>σφραγισθεί από 

την γενική δομή τής ψυχής μας. 

Άρα oι δύο όροι: Πεπρωμένο και Ειμαρμένη έχουν την ολοκλή-

ρωσή τους στον τρίτο όρο, στον όρο τού Αντιπεπονθότος. 

Ο 3ος παρακείμενος.

——— 🦅☄️💫 ———   ⬇️

Το μεγαλείο τής Ελληνικής Σκέψης αλλά και τής Γλώσσας, είναι 

ανυπέρβλητο. Βλέπουμε ότι ΕΠΙΛΕΓΕΙ η Ελληνική γλώσσα να μάς 

πει κάτι. Δεν μάς βάζει μετοχή Ενεστώτος, ούτε Μέλλοντος. 

Οι περισσότεροι Άνθρωποι έχουν στο μυαλό τους την Μοίρα. 

Και σκέφτονται πως αυτό που θα τούς συμβεί στο μέλλον το έχει 

γράψει η Μοίρα τους, ότι δεν μπορούν να ξεφύγουν από αυτό. 

ΟΜΩΣ .... η Ελληνική Γλώσσα την Μοίρα δεν την τοποθετεί στο 

μέλλον, στο ''θα'', την τοποθετεί στο πρόσφατο παρελθόν. 

Η 3η έννοια, η έννοια τού Αντιπεπονθότος (=>ανταπόδοση/ό,τι 

κάνεις θα έχει το αποτέλεσμά του), προέρχεται από το ρήμα, 

πάσχω.

Άρα, αφού βρίσκεται στον Ενεστώτα κι έχει μπροστά του το αντί 

είναι ακριβώς αυτό το οποίο εμείς θα πάθουμε ως συνέπεια των 

δικών μας πράξεων. Δράση - αντίδραση! Αυτό ολοκληρώνει και 

συμπληρώνει την τριπλή έννοια την οποία εμείς θα καταλάβουμε 

προσεγγίζοντας την Θεία Ελληνική Γλώσσα. Η Γλώσσα μας είναι 

ο Μέγας Δάσκαλος. Ο Διαχρονικός Διδάσκαλος τής Γῆς γιά όσους 

Νοήμονες μπορούν να συλλάβουν αυτά τα Ύψη, τα οποία αυτά 

Ύψη δεν είναι η κατάληξη, δεν είναι το τέλος ΑΛΛΑ Η ΑΡΧΗ. 

Η Αρχή τής μεγάλης πορείας. Μιά πορεία που αναδεικνύει την 

Ουσία τής Διαχρονικότητας τού Ελληνικού Λόγου, ο οποίος 

καλύπτει την ψυχή. Γιατί η ψυχή ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ 

που θα τις περάσει από λογική επεξεργασία η οποία είναι ανελέητη. Γιατί το Ελληνικό Κύτταρο σχετίζεται με τήν Λογική και έχει ανάγκη από την Λογική εξήγηση ως προς το να αποδεχτεί ή να απορρίψει κάτι. Πρέπει να έχουμε υπόψιν μας ότι στην εποχή που ζούμε, οι ψυχές που έρχονται είναι εξαιρετικά έξυπνες. Δεν θα αφήσουν αδικαιολόγητα κενά χάρη φαντασιώσεων (θρησκευτικών-παντώς είδους δογματισμών/θρησκειών, δήθεν πολιτικών, δήθεν επιστημών, δήθεν ιστορία, κλπ.) 

Τα ''δήθεν'' θα καταποντιστούν! 


Τελειώνει η εποχή αυτή, τελειώνουν και τα δήθεν κάθε μορφής!

 

Η εποχή των Ιχθύων ήρθε στο τέλος. Οι ψυχές πλέον ΑΠΑΙΤΟΥΝ 

την Γνώση που πηγάζει από την Λογική και την Επιστήμη. 

Την Αληθινή Επιστήμη! Και αυτό είναι πολύ σημαντικό γιά την 

Γνώση τού Ουρανού!

——— 🦅☄️💫 ———

ΔΕΝ είναι ο Ζεύς αυτός που δίνει τα ''καλά ή τα κακά'' αποτελέ-

σματα των πράξεών μας. Δεν ασχολείται ΚΑΝ με την πορεία των 

ενσαρκώσεών μας καθώς Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΕΚ ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ 

ΣΠΕΡΜΑΤΟΣ ΤΟΥ διατρέχει στον χρόνο, τον Παν.Συμπαντικό 

Χώρο. Όπως ο Δίας είναι Πατέρας τού Σύμπαντος και Χειριστής-

Πηδαλιούχος διά τού Κεραυνού, (Ηρακλείτου, απόσπασμα 64, 

''τα δε πάντα οιακίζει κεραυνός''), ΚΑΘ' ΟΜΟΙΩΣΗ ΤΟΥ και ο Άνθρωπος είναι Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ των σκέψεών του, των αποφά-

σεών του, των πράξεών του!! 


''Αιτία ελομένου θεός αναίτιος.'' 

Απόδοση: Ο θεός δεν έχει ευθύνη γιά τις πράξεις αυτών 

που έχουν ελευθερία επιλογής.

                     - Πλάτων -


Κι εδώ ακριβώς ΔΙΑ.χωρίζεται η Ελεύθερη Ελληνική Σκέψη/

Κοσμοθέαση, με την μοιρολατρεία και δουλοπρέπεια τής 

Ανατολής: στο έλεος τού θεού, δούλος τού θεού, τιμωρίες, 

καζάνια, κολάσεις ... κλπ κλπ.


Ο ΖΕΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΠΑΤΡΙΚΗ ΠΡΟ.ΔΙΑ.ΓΡΑΦΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΩΣΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ, ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ!!!!🌿 

ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΣΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΛΔ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ, Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑΛΑΜΠΑΔΕΥΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΑΗΤΤΗΤΑ ΜΕΣΟΥΡΑΝΟΥΣΕ!!


ΤΕΛΟΣ!!!⚡


                                                     Κάλλιστον Ἦμαρ Ἀνθρωπότητα


——————————————

Ἀστραπαῖε, Βρονταῖε, Κεραύνιε, 

                Φυτάλιε Ζεῦ· 

                𝝬𝝖𝝞𝝦𝝚 𝝥𝝖𝝩𝝚𝝦!

                    🌿🩵🌿

——————————————


                        ⚡️

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2024

ΣΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ

Όταν ο Χαρούκι Μουρακάμι, ο πιό σημαντικός σύγχρονος Ιάπωνας συγγραφέας, πήγε με τα χίλια ζόρια να παραλάβει το λογοτεχνικό βραβείο Ιερουσαλήμ το 2009...

Το κείμενο που ακολουθεί, αποτελεί την ομιλία αποδοχής του βραβείου μπροστά στο ισραηλινό κοινό :

''...Ήλθα σήμερα στην Ιερουσαλήμ ως συγγραφέας, δηλαδή ως επαγγελματίας αφηγητής ψεμάτων.

Σήμερα, όμως, δεν προτίθεμαι να πω ψέματα. Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο ειλικρινής μπορώ. 

Υπάρχουν κάποιες ημέρες τον χρόνο που λέω την αλήθεια, και σήμερα είναι μία απ΄ αυτές. 

Επιτρέψτε μου λοιπόν να καταθέσω ένα πολύ προσωπικό μήνυμα. 

Κάτι που έχω πάντα στο μυαλό μου όταν γράφω μυθιστορήματα. 

Δεν έχω φτάσει ακόμα να το γράψω σ΄ ένα κομμάτι χαρτί και να το κολλήσω στον τοίχο• θα έλεγα ότι είναι χαραγμένο στον τοίχο του μυαλού μου. 

Και είναι το εξής :

"Ανάμεσα σ΄ έναν ψηλό, συμπαγή τοίχο και σ΄ ένα αυγό που σπάει πάνω του, θα είμαι πάντα από την πλευρά του αυγού".

Ανεξάρτητα από το πόσο δίκιο έχει ο τοίχος και πόσο άδικο το αυγό, εγώ θα είμαι με το αυγό.

Κάποιος άλλος θα πρέπει να αποφασίσει ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο : ίσως ο χρόνος ή η Ιστορία.

Αν υπήρχε ένας συγγραφέας που, για οποιονδήποτε λόγο, έγραφε βιβλία που είναι από την πλευρά του τοίχου, τι αξία θα είχαν αυτά τα βιβλία ;

Ποιο είναι το νόημα αυτής της μεταφοράς ; Μερικές φορές είναι απλό και καθαρό. 

Οι άνθρωποι που βάζουν βόμβες και τα τανκς και οι ρουκέτες και οι οβίδες λευκού φωσφόρου είναι αυτός ο ψηλός, συμπαγής τοίχος. 

Τα αυγά είναι οι άοπλοι πολίτες που συντρίβονται και καίγονται και πυροβολούνται από τα παραπάνω.

Υπάρχει όμως και ένα βαθύτερο νόημα. 

Καθένας από μας, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, είναι ένα αυγό. 

Καθένας από μας είναι μια μοναδική, αναντικατάστατη ψυχή, κλεισμένη σε ένα εύθραυστο καβούκι. 

Και καθένας από μας, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, βρίσκεται αντιμέτωπος με έναν ψηλό, συμπαγή τοίχο. 

Ο τοίχος έχει ένα όνομα : 

είναι "το Σύστημα". 

Υποτίθεται ότι το Σύστημα μας προστατεύει, αλλά μερικές φορές αποκτά μια δική του ζωή, και τότε αρχίζει να μας σκοτώνει και να μας βάζει να σκοτώνουμε άλλους- ψυχρά, αποτελεσματικά, συστηματικά.

Ένα πράγμα θέλω να σας πω σήμερα. Είμαστε όλοι ανθρώπινα όντα, άτομα όλων των εθνικοτήτων και των φυλών και των θρησκειών, εύθραυστα αυγά απέναντι σ΄ έναν συμπαγή τοίχο που λέγεται το Σύστημα. 

Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, δεν έχουμε καμιά ελπίδα να νικήσουμε. 

Ο τοίχος είναι πολύ ψηλός, πολύ δυνατός - και πολύ κρύος. 

Αν έχουμε οποιαδήποτε ελπίδα, προέρχεται από την πίστη μας στη μοναδικότητα της δικής μας ψυχής και των ψυχών των άλλων, και από τη ζεστασιά που αισθανόμαστε όταν ενώνουμε τις ψυχές μας.

Δεν πρέπει να αφήσουμε το Σύστημα να μας εκμεταλλευτεί. 

Δεν πρέπει να το αφήσουμε να αποκτήσει τη δική του ζωή. 

Δεν μας έφτιαξε το Σύστημα : εμείς το φτιάξαμε.

Αυτό είχα να σας πω...''

Χαρούκι Μουρακάμι

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024

ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Στις 28 Μαρτίου του 2015 ο φωτογράφος Κώστας Καπουργάς πήγε στη λίμνη της Καστοριάς για να φωτογραφίσει ένα ζευγάρι Καρατζάδων. Αυτό που τελικά φωτογράφισε ήταν κάτι που άγγιξε χιλιάδες ανθρώπους από όλη την Ελλάδα.

«Μαζί στην ζωή μαζί και στον θάνατο….

Ένα δυσάρεστο και συνάμα συγκινητικό περιστατικό, βίωσα σήμερα το πρωί, καθώς πήγα να φωτογραφίσω και πάλι το ζευγάρι των Καρατζάδων (sterna caspia) που είδα για πρώτη φορά χτες στην λίμνη της Καστοριάς.

Από μακριά είδα πως το ζευγαράκι βρίσκονταν στο ίδιο μέρος που το είδα και χτες, όσο πλησίαζα όμως είδα πως δεν κινούνταν καθόλου, τελικά αντίκρισα αυτό που βλέπετε και εσείς στην φωτογραφία που ανάρτησα.Πιθανόν αποκαμωμένο από το μακρινό ταξίδι το ζευγάρι των Καρατζάδων δεν άντεξε πια και ξεψύχησαν το ένα στην αγκαλιά του άλλου.

Οι Καρατζάδες ενηλικιώνονται στο τέταρτο έτος της ηλικίας τους, είναι μονογαμικό είδος, το ζευγάρι δηλαδή δεν χωρίζει ποτέ όσο ζει. Μαζί κλωσάν και τα αυγά τους για 22 μέρες, εναλλάξ. Στο στερνό τους αυτό ταξίδι από την Αφρική για τις χώρες του βορρά, έκαναν μια στάση στην μικρή λίμνη της Καστοριάς όπου έμελλε να είναι και η τελευταία τους. Μετά από χιλιάδες μίλια, μετά από πάρα πολλά ταξίδια, κινδύνους καθημερινούς, γεμάτο από εχθρούς, το ταξίδι τους έφτασε στο τέλος. Με όσες δυνάμεις τους απέμειναν σύρθηκαν ο ένας πλάι στον άλλον και ξεψύχησαν αγκαλιά όπως ήταν σε όλη τους την ζωή, διδάσκοντάς μας τι θα πει πραγματική αγάπη και αφοσίωση. Μαζί λοιπόν ξεκίνησαν για ένα νέο ταξίδι, σε έναν άλλο κόσμο, πιο δίκαιο για καρατζάδες, πιο φιλικό για πουλιά που έχουν αισθήματα.

Γιατί αν δεν το ξέρετε και τα πουλιά έχουν αισθήματα».


Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2024

ΑΣΤΟ ΓΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ

 

Μην αφήνεις τίποτα για αργότερα.

Αργότερα, ο καφές κρυώνει.

Αργότερα, χάνεις το ενδιαφέρον σου.

Αργότερα, η μέρα γίνεται νύχτα.

Αργότερα, οι άνθρωποι μεγαλώνουν.

Αργότερα, οι άνθρωποι γερνάνε.

Αργότερα, η ζωή περνάει.

Αργότερα, μετανιώνεις που δεν έκανες κάτι... όταν είχες την ευκαιρία.

Η ζωή είναι ένας σύντομος χορός, μια εύθραυστη ισορροπία στιγμών που ξεδιπλώνονται μπροστά μας, χωρίς να επαναλαμβάνονται ποτέ με τον ίδιο τρόπο.

Η μετάνοια είναι ένα πικρό χάπι που καταπίνεται δύσκολα, ένα βάρος που πιέζει την ψυχή με το φορτίο των χαμένων ευκαιριών και των ανείπωτων λέξεων.

Ας μην αφήνουμε τίποτα για αργότερα. Ας αρπάζουμε τις στιγμές καθώς έρχονται, με ανοιχτή καρδιά και χέρια απλωμένα για να αγκαλιάσουμε τις δυνατότητες που μας παρουσιάζονται. Γιατί στο τέλος, δεν μετανιώνουμε γι' αυτά που κάναμε, αλλά για εκείνα που αφήσαμε ανεκπλήρωτα, για τις λέξεις που δεν ειπώθηκαν, για τα όνειρα που δεν πραγματοποιήθηκαν.

💬απο το βιβλίο "Πριν κρυώσει ο καφές", Toshikazu Kawaguchi

Σάββατο 27 Ιουλίου 2024

ΈΔΩΣΑΝ ΖΩΗ ΣΤΗ ΜΑΝΑ ΦΥΣΗ

Στη Βραζιλία, αυτό το ζευγάρι φύτεψε 2 εκατομμύρια δέντρα σε 18 χρόνια, επιστρέφοντας 172 είδη πτηνών, 33 θηλαστικά, 15 αμφίβια, 15 ερπετά και 293 είδη φυτών.

Όλος ο κόσμος πρέπει να τους γνωρίζει. Αυτή είναι η Lélia Wanick και ο Sebasti ão Salgado.

Το ζευγάρι αποφάσισε να ξεκινήσει το Ινστιτούτο Terra, μια μικρή οργάνωση που φύτεψε 2 εκατομμύρια φυτά και αναβίωσε το δάσος.

"Υπάρχει μόνο ένα πλάσμα που μπορεί να μετατρέψει το διοξείδιο του άνθρακα σε οξυγόνο, και αυτό είναι ένα δέντρο. Πρέπει να ξαναφυτέψουμε τα δάση. "

Χρησιμοποιώντας μόνο τοπικά φυτά, το ζευγάρι ανοικοδόμησε ολόκληρο το οικοσύστημα από το μηδέν και η περιοχή άνθισε σημαντικά, επιτρέποντας στην πανίδα να επιστρέψει· χάρη στο έργο τους, η Lélia και ο Sebasti ão έσωσαν δεκάδες είδη υπό εξαφάνιση.

"Η γη ήταν λυπημένη όπως ήμουν εγώ, όλα καταστράφηκαν. Τότε η γυναίκα μου είχε μια φανταστική ιδέα να ξαναφυτέψει αυτό το δάσος: όλα τα έντομα, τα ψάρια και τα πουλιά επέστρεψαν και χάρη στη νέα ανάπτυξη των δέντρων ξαναγεννήθηκα. "

Εύσημα: Blissful Benk 

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2024

ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ


 

«Έχω πάει σε όλα τα ελληνικά νησιά.

Εκεί είδα αρχαιολογικούς χώρους που μ΄ έκαναν να σκεφτώ: Δεν μπορώ να πιστέψω πως εδώ αναπαράγονται όλα όσα έχουμε διαβάσει στην ελληνική μυθολογία.

Η ελληνική ιστορία είναι κάτι στο οποίο πρέπει να υποκλιθεί ολόκληρη η ανθρωπότητα. Ίσως η οικονομία της Ελλάδας να πηγαίνει κατά διαόλου, αλλά αυτό δε σημαίνει πως είστε αβοήθητοι.

Τα οικονομικά δεδομένα αλλάζουν συνεχώς και στην Ευρώπη και στην Αμερική και σε όλο τον κόσμο. Αυτό που δεν αλλάζει ποτέ, είναι η κληρονομιά, η ταυτότητά σου. 

Ο Παρθενώνας δεν φεύγει από την Αθήνα. Είναι εκεί για να υπενθυμίζει ότι όλη αυτή η πρόοδος και η ευημερία μπορούν να επιστρέψουν.

Σήμερα είμαι στην Αγγλία, για παράδειγμα, και δεν έχω να πάω πουθενά. Τι να δεις; Το παλάτι του Μπάκιγχαμ; Δε με νοιάζει. 

Όπως κι όταν πάω στη Γερμανία, δε με ενδιαφέρει να δω το Τείχος του Βερολίνου, το οποίο δεν είναι σύμβολο ευημερίας, αλλά το ακριβώς αντίθετο. Αλλά κανείς δε μπορεί να αγνοήσει τη Δήλο, τον Παρθενώνα και τις Μυκήνες!»

via Ρόμπιν Ουίλιαμς. Ενας πολυαγαπημένος και αξέχαστος ηθοποιός.

Τρίτη 23 Ιουλίου 2024

ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Ο Διογένης είχε συλληφθεί αιχμάλωτος και κατέληξε στα δουλοπάζαρα στην Κόρινθο. Ο Ξενιάδης, πλούσιος, αριστοκράτης της εποχής είδε τον Διογένη και θέλησε να τον αγοράσει. Συζήτησε με τον δουλέμπορο και ο δουλέμπορος πλησίασε τον Διογένη και του λέγει. “Αυτός ενδιαφέρεται να σε αγοράσει, τί δουλειά ξέρεις να κάνεις να του πώ;” Ο Διογένης με λογοπαίγνιο απαντά “Ανθρώπων Άρχων”. Το λογοπαίγνιο αυτό, ενός δούλου που δήλωνε “άρχων ανθρώπων” άρεσε στον Ξενιάδη που χαμογέλασε και τον αγόρασε, αφού αντιλήφθηκε τις δύο έννοιες που με οξυδέρκεια έθεσε ο Διογένης. “Διοικώ τους ανθρώπους και διδάσκω στους ανθρώπους αρχές”. Ο Ξενιάδης ανάθεσε στον Διογένη την διδασκαλία των παιδιών του, και έτσι ο Διογένης έμεινε στο Κράθειον, ένα προάστιο της Κορίνθου.

Ο Μέγας Αλέξανδρος είχε ένα εκπαιδευτή, τον Λεωνίδα, που ήταν μυημένος στην κυνική φιλοσοφία. Γνώστης της κυνικής φιλοσοφίας ο Αλέξανδρος γνώριζε για τον Διογένη τον Κύνα, για τα διδάγματά του, το ύφος και το πνεύμα του. Όταν ο Αλέξανδρος ήταν στη Κόρινθο, ήθελε να γνωρίσει τον Διογένη και έστειλε έναν υπασπιστή του να βρει τον Διογένη που ήταν στο Κράθειο, και να του τον παρουσιάσει. Αφού ο υπασπιστής τον εντόπισε, του είπε: “Σε ζητεί ο Βασιλεύς Αλέξανδρος να σε δει”. Ο Διογένης απάντησε “Εγώ δεν θέλω να τον δώ. Εάν θέλει αυτός εάς έρθει να με δει”. Και πράγματι, ο βασιλεύς Αλέξανδρος πήγε να δει τον Διογένη.

Τον πλησιάζει ο Αλέξανδρος και του λέγει “Είμαι ο Βασιλεύς Αλέξανδρος”. Ο Διογένης ατάραχος απαντά “Και γώ είμαι ο Διογένης ο Κύων”. Ο Μέγας Αλέξανδρος απορεί και του λέγει “Δεν με φοβάσαι;” Ο Διογένης απαντάει “Και τί είσαι; Καλό ή κακό”. Ο Αλέξανδρος μένει σκέπτικος. Δεν μπορεί ένας βασιλεύς να πεί ότι είναι κακό, και άμα είναι καλό, γιατί κάποιος να φοβάται το καλό; Αντί να απαντήσει ο Αλέξανδρος τον ερωτεί εκ νέου “Τί χάρη θές να σου κάνω;” Και ο Διογένης ξανά με λογοπαίγνιο απαντά “Αποσκότησων με”. Βγάλε με δηλαδή από το σκότος, την λήθη, και δείξε μου την αλήθεια. Με το έξυπνο λογοπαίγνιο του Διογένη, η απάντησή του μπορεί και να εννοηθεί εώς “Σταμάτα να μου κρύβεις τον ήλιο”, καθώς οι κυνικοί πίστευαν πώς η ευτυχία του ανθρώπου βρίσκεται στη λιτότητα, στη ζεστασιά του ήλιου και δεν ζητεί τίποτα από τα υλικά πλούτη. Μόλις το άκουσε αυτό ο Αλέξανδρος είπε το περίφημο:”Εάν δεν ήμουν Αλέξανδρος, θα ήθελα να ήμουν Διογένης”.

Ο Μέγας Αλέξανδρος και ο Διογένης είχαν μια μακρά συζήτηση με μεγάλη σημασία που σώθηκε από τον Δίονα τον Πλουσαραίο. Σε αυτή, ο Διογένης εξηγεί στον Αλέξανδρο πότε ένας Βασιλέας είναι ωφέλιμος. Ο Διογένης αποδίδει την ωφελιμότητα ενός βασιλειά στο “Εάν είναι ωφέλιμος στο λαό”. Για να δώσει ένταση σε αυτόν τον ισχυρισμό του λέει. “Εάν κατακτήσεις όλη την Ευρώπη και δεν ωφελέσεις τον λαό, τότε δεν είσαι ωφέλιμος. Εαν κατακτήσεις όλη την Αφρική και την Ασία και δεν ωφελέσεις το λαό, πάλιν δεν είσαι ωφέλιμος. Ακόμα και εάν περάσεις τις στήλες του Ηρακλέους και διανύσεις όλο τον ωκεανό και κατακτήσεις αυτή την ήπειρο που είναι μεγαλυτέρα της Ασίας και δεν ωφελέσεις τον λαό, πάλι δεν είσαι ωφέλιμος γιατί δεν ωφελείς το σύνολο”.

Παρασκευή 19 Ιουλίου 2024

Μέλισσα και ΜΕΛΙ

Γνωρίζατε ότι μια κουταλιά μέλι είναι αρκετή για να κρατήσει έναν άνθρωπο ζωντανό για 24 ώρες;

Γνωρίζατε ότι ένα από τα πρώτα νομίσματα στον κόσμο είχε το σύμβολο της μέλισσας;

Γνωρίζατε ότι το μέλι περιέχει ζωντανά ένζυμα;

Γνωρίζατε ότι σε επαφή με μεταλλικό κουτάλι, αυτά τα ένζυμα πεθαίνουν;

Ο καλύτερος τρόπος να φας μέλι είναι με ξύλινο κουτάλι. Αν δεν μπορείς να βρεις, χρησιμοποιήσε πλαστικό κουτάλι.

Γνωρίζατε ότι το μέλι περιέχει μια ουσία που βοηθά τον εγκέφαλο να λειτουργεί καλύτερα;

Γνωρίζατε ότι το μέλι είναι μία από τις λίγες τροφές στη γη που μπορούν να διατηρήσουν την ανθρώπινη ζωή μόνο;

Γνωρίζατε ότι οι μέλισσες έσωσαν ανθρώπους από την πείνα στην Αφρική;

Γνωρίζατε ότι η πρόπολη που παράγεται από τις μέλισσες είναι ένα από τα ισχυρότερα φυσικά αντιβιοτικά;

Γνωρίζατε ότι το μέλι δεν έχει ημερομηνία λήξης;

Γνωρίζατε ότι τα σώματα των μεγαλύτερων αυτοκρατόρων του κόσμου θάφτηκαν σε φέρετρα χρυσού και στη συνέχεια καλυμμένα με μέλι για να μην σαπίσουν;

Γνωρίζατε ότι ο όρος «μήνας του μέλιτος» προέρχεται από το γεγονός ότι η νύφη και ο γαμπρός καταναλώνουν μέλι για γονιμότητα μετά το γάμο

Γνωρίζατε ότι μια μέλισσα ζει λιγότερο από 40 ημέρες, επισκέπτεται τουλάχιστον 1000 λουλούδια και παράγει λιγότερο από ένα κουταλάκι μέλι, αλλά για εκείνη είναι δουλειά ζωής.

Ευχαριστώ πολύτιμες μέλισσες..!



21ος ΑΙΩΝΑΣ

 

✨️ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ... ✨️

"Καλώς ήρθατε στον 21ο αιώνα. "

Εδώ το σεξ είναι δωρεάν και ο έρωτας έχει γίνει μια τσέπη γεμάτη εισιτήρια.

Εκεί που το να χάσεις το τηλέφωνό σου είναι χειρότερο από το να χάσεις τις αξίες σου.

Εκεί που το μπάνιο έγινε φωτογραφικό στούντιο , το ιδανικό μέρος για εγγραφή.

21ος αιώνας όπου άνδρες και γυναίκες φοβούνται την εγκυμοσύνη πολύ περισσότερο από τον HIV.

Εκεί που η πίτσα έρχεται πιο γρήγορα από ασθενοφόρο.

Εκεί που τα ρούχα καθορίζουν την αξία ενός ατόμου και το να έχεις χρήματα είναι πιο σημαντικό από το να έχεις φίλους ή ακόμα και οικογένεια.

21ος αιώνας, όπου τα παιδιά μπορούν να αρνηθούν τους γονείς τους για εικονική αγάπη.

Εκεί όπου οι γονείς ξεχνούν να μαζέψουν την οικογένειά τους γύρω από το τραπέζι για ένα αρμονικό δείπνο, μιλώντας για την καθημερινότητα ενώ διασκεδάζουν στη δουλειά ή στο τηλέφωνό τους

Εκεί όπου άντρες και γυναίκες συχνά θέλουν σχέσεις χωρίς δέσμευση και η μόνη τους "δέσμευση" είναι να ποζάρουν για φωτογραφίες και να αναρτούν στα social media ορκίζοντας αιώνια αγάπη.

Όπου η αγάπη έγινε δημόσια έργο.

Εκεί που οι άνθρωποι ξεχνούν να φροντίσουν το πνεύμα τους...

Εκεί που κοστίζει περισσότερο να έχεις το επιθυμητό σώμα του «κόσμου της τέχνης» παρά ένα πτυχίο κολεγίου.

Όπου μια φωτογραφία γυμναστηρίου παίρνει πολύ περισσότερα likes από μια φωτογραφία μελέτης ή κάνοντας καλό.

21ος αιώνας, εδώ επιβιώνεις μόνο αν παίζεις με τον "λόγο" 

και καταστρέφεσαι αν ενεργείς με τη "καρδιά. " 


ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ !!!

Σάββατο 13 Ιουλίου 2024

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝ

 

ΕΛΛΗΝΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ

Επειδή συχνώς καλούμαι να εξηγήσω τι κάνει κάποιον Έλληνα, ας το κάνω για πολλοστή φορά: 

Ελληνικόν Γένος + Ελληνική Γλώσσα + Ελληνική Συνείδηση = ΈΛΛΗΝ

Ελληνικόν γένος+ Ελληνική γλώσσα μείον Ελληνικής Συνειδήσεως =  ΓΡΑΙΚΥΛΟΣ

Ελληνική Γλώσσα + Ελληνική Συνείδηση μείον Ελληνικού Γένους = ΕΛΛΗΝΙΖΩΝ/ΦΙΛΕΛΛΗΝ/ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΜΕΝΟΣ

Ελληνικόν γένος μείον Ελληνικής Γλώσσης και συνεπώς Ελληνικής συνειδήσεως=  ΕΛΛΗΝΟΓΕΝΗΣ ΒΑΡΒΑΡΟΣ

Ελληνική Γλώσσα μείον Ελληνικού Γένους και Ελληνικής συνειδήσεως = ΕΛΛΗΝΟΦΩΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ

Ο μη κατέχων έστω ένα από τα προαναφερόμενα στοιχεία: ΒΑΡΒΑΡΟΣ (καιπερ ανώτερος από τον Γραικύλο)

H εξίσωση για το τι συγκροτεί τον Έλληνα, λοιπόν, είναι απλουστάτη: Γένος, Γλώσσα, Συνείδηση. 

Το γένος ορίζεται από δύο ή έναν γονέα και των προγόνων αυτών όσο βαθειά φτάνει η μνήμη. Η σχέση με την Ελληνική γλώσσα πρέπει να είναι εννοιολογική και όχι απλώς ηχητική (Επειδή ακόμη και τα ζώα αντιδρούν στα ερεθίσματα των ήχων). Η συνείδηση διαμορφώνεται από την εκτεταμένη ιστορική μνήμη και την αναζήτηση του κάλλους και της αληθείας μακρυά από θρησκευτικά δόγματα που περιορίζουν την σφαιρική αντίληψη των πραγμάτων.

Τουτέστιν, κατά την μνημειώδη ρήση "ΟΥΚ ΕΝ ΤΩι ΠΟΛΛΩι ΤΟ ΕΥ", οι Έλληνες ανέκαθεν αποτελούσαν την μειοψηφία στον ίδιο τον τόπον αυτών...

-Παναγιώτης Τερπάνδρου-

Σάββατο 4 Μαΐου 2024

Ο ΘΡΗΝΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ

Μάνα μου μάνα 

Τραγούδι: 
Θεοδωρίδης Χρύσανθος 
Μουσική/Στίχοι: 
Χάλαρης Χριστόδουλος/Γκάτσος Νίκος 


 ♦️Διασκευή του χριστιανικού ύμνου του Λιβάνου Wa habibi... 

Μάνα μου 
μάνα στο δρόμο μου 
σπείρανε πέτρα κι αψιθιά 
Μάνα μου μάνα τα νιάτα μου 
γείρανε κάτω απ’ τα σπαθιά 

Ουρανέ μου στείλε μου νερό 
να ποτίσω την έρημο 
να φυτρώσει λουλούδι δροσερό 
στο κορμί μου τ’ αέρινο 

μάνα μου 
μάνα την άνοιξη φέρε μου 
πάνω στο σταυρό 

Μάνα μου μάνα 
ηλιόλουστη μέρα μου 
πότε θα σε βρω 

Ουρανέ μου διώχ’ τη συννεφιά 
να περάσω τα σύνορα 
κι ένα βράδυ πάνω στα βουνά 
να χτυπήσω τα σήμαντρα 

μάνα μου 
μάνα στα χέρια μου 
σήμερα καίνε τα καρφιά 

Ουρανέ μου στείλε μου νερό 
να ποτίσω την έρημο 
να φυτρώσει λουλούδι δροσερό 
στο κορμί μου τ’ αέρινο 

μάνα μου 
μάνα τον ήλιο σου φέρε μου 
πάνω στο σταυρό



Τετάρτη 17 Απριλίου 2024

ΟΤΑΝ ΘΑΡΘΕΙ Ο ΜΕΣΣΙΑΣ

 

"Οι Χριστιανοί περιμένουν τον Ιησού εδώ και 2000 χρόνια». "

Οι μουσουλμάνοι περιμένουν έναν μεσσία από τη γραμμή του Μωάμεθ εδώ και 1300 χρόνια.

Οι Ινδουιστές περιμένουν την Κάλι εδώ και 3700 χρόνια.

Οι Βουδιστές περιμένουν τον Μαϊτρέγια εδώ και 2600 χρόνια.

Οι Εβραίοι περιμένουν τον Μεσσία εδώ και 2500 χρόνια.

Η Sunnah περιμένει τον Προφήτη Issa εδώ και 1400 χρόνια.

Οι σιίτες μουσουλμάνοι περιμένουν τον ιμάμη Μαχντί εδώ και 1080 χρόνια.

Οι Druzers περιμένουν τον Hamza ibn Ali για 1000 χρόνια.

Οι περισσότερες θρησκείες υιοθετούν την ιδέα ενός «σωτήρα» και λένε ότι ο κόσμος θα παραμείνει γεμάτος με κακό έως ότου αυτός ο Σωτήρας έρθει και τον γεμίσει με καλοσύνη και δικαιοσύνη.

Ίσως το πρόβλημα με τους πιστούς σε αυτόν τον πλανήτη είναι ότι περιμένουν από κάποιον άλλο να έρθει και να λύσει τα προβλήματά τους αντί να το κάνουν οι ίδιοι.

Κυριακή 7 Απριλίου 2024

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

Τι σημαίνει η ελληνική γλώσσα;; Λίγοι από μας το γνωριζουν.

Α,Β,Γ,Δ,Ε,Ζ,Η,Θ,Ι,Κ,Λ,Μ,Ν,Ξ,Ο,Π,Ρ,Σ,Τ,Υ,Φ,Χ,Ψ,Ω

α,β,γ,δ,ε,ζ,η,θ,ι,κ,λ,μ,ν,ξ,ο,π,ρ,σ,τ,υ,φ,χ,ψ,ω

Η Αγγλική γλώσσα έχει 490.000 λέξεις από τις οποίες 41.615 λέξεις. είναι από την Ελληνική γλώσσα.. (βιβλίο Γκίνες)

''Η Ελληνική με την μαθηματική δομή της είναι η γλώσσα της πληροφορικής και της νέας γενιάς των εξελιγμένων υπολογιστών, διότι μόνο σ' αυτήν δεν υπάρχουν όρια.''

(Μπιλ Γκέιτς, Microsoft)

Η Ελληνική και η Κινέζικη. είναι οι μόνες γλώσσες με συνεχή ζώσα παρουσία από τους ίδιους λαούς και.....στον ίδιο χώρο εδώ και 4.000 έτη. 

''Όλες οι γλώσσες θεωρούνται κρυφοελληνικές, με πλούσια δάνεια από τη μητέρα των γλωσσών, την Ελληνική.''

(Francisco Adrados, γλωσσολόγος).

Η Ελληνική γλώσσα έχει λέξεις για έννοιες οι οποίες παραμένουν χωρίς απόδοση στις υπόλοιπες γλώσσες, όπως άμιλλα, θαλπωρή και φιλότιμο Μόνον η Ελληνική γλώσσα ξεχωρίζει τη ζωή από το βίο, την αγάπη από τον έρωτα. Μόνον αυτή διαχωρίζει, διατηρώντας το ίδιο ριζικό θέμα, το ατύχημα από το δυστύχημα, το συμφέρον από το ενδιαφέρον.

Το εκπληκτικό είναι ότι η ίδια η Ελληνική γλώσσα μας διδάσκει συνεχώς πώς να γράφουμε σωστά. Μέσω της ετυμολογίας, μπορούμε να καταλάβουμε ποιός είναι ο σωστός τρόπος γραφής ακόμα και λέξεων που ποτέ δεν έχουμε δει ή γράψει.

Το «πειρούνι» για παράδειγμα, για κάποιον που έχει βασικές γνώσεις Αρχαίων Ελληνικών, είναι προφανές ότι γράφεται με «ει» και όχι με «ι-η» όπως πολύ άστοχα το γράφουμε σήμερα. Ο λόγος είναι πολύ απλός, το «πειρούνι» προέρχεται από το ρήμα «πείρω» που σημαίνει τρυπώ-διαπερνώ, ακριβώς επειδή τρυπάμε με αυτό το φαγητό για να το πιάσουμε.

Επίσης η λέξη «συγκεκριμένος» φυσικά και δεν μπορεί να γραφτεί «συγκεκρυμμένος», καθώς προέρχεται από το «κριμένος» (αυτός που έχει δηλαδή κριθεί) και όχι βέβαια από το «κρυμμένος» (αυτός που έχει κρυφτεί). Άρα το να υπάρχουν πολλά γράμματα για τον ίδιο ήχο (π.χ. η, ι, υ, ει, οι κτλ) όχι μόνο δεν θα έπρεπε να μας δυσκολεύει, αλλά αντιθέτως να μας βοηθάει στο να γράφουμε πιο σωστά, εφόσον βέβαια έχουμε μια βασική κατανόηση της γλώσσας μας.

Επιπλέον η ορθογραφία με την σειρά της μας βοηθάει αντίστροφα στην ετυμολογία αλλά και στην ανίχνευση της ιστορική πορείας της κάθε μίας λέξης. Και αυτό που μπορεί να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε την καθημερινή μας νεοελληνική γλώσσα περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, είναι η γνώση των Αρχαίων Ελληνικών.

Είναι πραγματικά συγκλονιστικό συναίσθημα να μιλάς και ταυτόχρονα να συνειδητοποιείς τι ακριβώς λές, ενώ μιλάς και εκστομίζεις την κάθε λέξη ταυτόχρονα να σκέφτεσαι την σημασία της.

Είναι πραγματικά μεγάλο κρίμα να διδάσκονται τα Αρχαία με τέτοιο φρικτό τρόπο στο σχολείο ώστε να σε κάνουν να αντιπαθείς κάτι το τόσο όμορφο και συναρπαστικό.

Η ΣΟΦΙΑ

Στη γλώσσα έχουμε το σημαίνον (την λέξη) και το σημαινόμενο (την έννοια). Στην Ελληνική γλώσσα αυτά τα δύο έχουν πρωτογενή σχέση, καθώς αντίθετα με τις άλλες γλώσσες το σημαίνον δεν είναι μια τυχαία σειρά από γράμματα. Σε μια συνηθισμένη γλώσσα όπως τα Αγγλικά μπορούμε να συμφωνήσουμε όλοι να λέμε το σύννεφο car και το αυτοκίνητο cloud, και από την στιγμή που το συμφωνήσουμε να ισχύει. Στα Ελληνικά κάτι τέτοιο είναι αδύνατον. Γι' αυτό το λόγο πολλοί διαχωρίζουν τα Ελληνικά σαν «εννοιολογική» γλώσσα από τις υπόλοιπες «σημειολογικές» γλώσσες.

Μάλιστα ο μεγάλος φιλόσοφος και μαθηματικός Βένερ Χάιζενμπεργκ είχε παρατηρήσει αυτή την σημαντική ιδιότητα για την οποία είχε πει «Η θητεία μου στην αρχαία Ελληνική γλώσσα υπήρξε η σπουδαιότερη πνευματική μου άσκηση. Στην γλώσσα αυτή υπάρχει η πληρέστερη αντιστοιχία ανάμεσα στην λέξη και στο εννοιολογικό της περιεχόμενο».

Όπως μας έλεγε και ο Αντισθένης, «Αρχή σοφίας, η των ονομάτων επίσκεψις». Για παράδειγμα ο «άρχων» είναι αυτός που έχει δική του γη (άρα=γή + έχων). Και πραγματικά, ακόμα και στις μέρες μας είναι πολύ σημαντικό να έχει κανείς δική του γη / δικό του σπίτι.

Ο «βοηθός» σημαίνει αυτός που στο κάλεσμα τρέχει. Βοή=φωνή + θέω=τρέχω. Ο Αστήρ είναι το αστέρι, αλλά η ίδια η λέξη μας λέει ότι κινείται, δεν μένει ακίνητο στον ουρανό (α + στήρ από το ίστημι που σημαίνει στέκομαι).

Αυτό που είναι πραγματικά ενδιαφέρον, είναι ότι πολλές φορές η λέξη περιγράφει ιδιότητες της έννοιας την οποίαν εκφράζει, αλλά με τέτοιο τρόπο που εντυπωσιάζει και δίνει τροφή για τη σκέψη.

Για παράδειγμα ο «φθόνος» ετυμολογείται από το ρήμα «φθίνω» που σημαίνει μειώνομαι. Και πραγματικά ο φθόνος σαν συναίσθημα, σιγά-σιγά μας φθίνει και μας καταστρέφει. Μας «φθίνει» - ελαττώνει ως ανθρώπους - και μας φθίνει μέχρι και την υγεία μας. Και, βέβαια, όταν αναφερόμαστε σε κάτι που είναι τόσο πολύ ώστε να μην τελειώνει, πως το λέμε; Μα, φυσικά, «άφθονο».

Έχουμε τη λέξη «ωραίος» που προέρχεται από την «ώρα». Διότι για να είναι κάτι ωραίο, πρέπει να έλθει και στην ώρα του. Ωραίο δεν είναι το φρούτο όταν είναι άγουρο ή σαπισμένο και ωραία γυναίκα δεν είναι κάποια ούτε στα 70 της άλλα ούτε φυσικά και στα 10 της. Ούτε το καλύτερο φαγητό είναι ωραίο όταν είμαστε χορτάτοι, επειδή, σε αυτή την περίπτωση, δεν μπορούμε να το απολαύσουμε.

Ακόμα έχουμε την λέξη «ελευθερία» για την οποία το «Ετυμολογικόν Μέγα» διατείνεται «παρά το ελεύθειν όπου ερά» = το να πηγαίνει κανείς όπου αγαπά .. Άρα βάσει της ίδιας της λέξης, ελεύθερος είσαι όταν έχεις τη δυνατότητα να πάς όπου αγαπάς. Πόσο ενδιαφέρουσα ερμηνεία!!!

Το άγαλμα ετυμολογείται από το αγάλλομαι (ευχαριστιέμαι) επειδή όταν βλέπουμε (σε αρχική φάση οι Θεοί) ένα όμορφο αρχαιοελληνικό άγαλμα η ψυχή μας ευχαριστείται, αγάλλεται. Και από το θέαμα αυτό επέρχεται η αγαλλίαση. Αν κάνουμε όμως την ανάλυση της λέξης αυτής θα δούμε ότι είναι σύνθετη από αγάλλομαι + ίαση(=γιατρειά). Άρα, για να συνοψίσουμε, όταν βλέπουμε ένα όμορφο άγαλμα (ή οτιδήποτε όμορφο), η ψυχή μας αγάλλεται και γιατρευόμαστε. Και πραγματικά, γνωρίζουμε όλοι ότι η ψυχική μας κατάσταση συνδέεται άμεσα με τη σωματική μας υγεία.

Παρένθεση: και μια και το έφερε η «κουβέντα», η Ελληνική γλώσσα μας λέει και τι είναι άσχημο. Από το στερητικό «α» και την λέξη σχήμα μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε τι. Για σκεφτείτε το λίγο.

Σε αυτό το σημείο, δεν μπορούμε παρά να σταθούμε στην αντίστοιχη Λατινική λέξη για το άγαλμα (που μόνο Λατινική δεν είναι). Οι Λατίνοι ονόμασαν το άγαλμα, statua από το Ελληνικό «ίστημι» που ήδη αναφέραμε, και το ονόμασαν έτσι επειδή στέκει ακίνητο. Προσέξτε την τεράστια διαφορά σε φιλοσοφία μεταξύ των δύο γλωσσών, αυτό που σημαίνει στα Ελληνικά κάτι τόσο βαθύ εννοιολογικά, για τους Λατίνους είναι απλά ένα ακίνητο πράγμα.

Είναι προφανής η σχέση που έχει η γλώσσα με τη σκέψη του ανθρώπου. Όπως λέει και ο George Orwell στο αθάνατο έργο του «1984», απλή γλώσσα σημαίνει και απλή σκέψη. Εκεί το καθεστώς προσπαθούσε να περιορίσει την γλώσσα για να περιορίσει την σκέψη των ανθρώπων, καταργώντας συνεχώς λέξεις.

«Η γλώσσα και οι κανόνες αυτής αναπτύσσουν την κρίση», έγραφε ο Μιχάι Εμινέσκου, εθνικός ποιητής των Ρουμάνων.

Μια πολύπλοκη γλώσσα αποτελεί μαρτυρία ενός προηγμένου πνευματικά πολιτισμού. Το να μπορείς να μιλάς σωστά σημαίνει ότι ήδη είσαι σε θέση να σκέφτεσαι σωστά, να γεννάς διαρκώς λόγο και όχι να παπαγαλίζεις λέξεις και φράσεις.

Η ΜΟΥΣΙΚΟΤΗΤΑ

Η Ελληνική φωνή κατά την αρχαιότητα ονομαζόταν «αυδή». Η λέξη αυτή δεν είναι τυχαία αφού προέρχεται από το ρήμα «άδω» που σημαίνει τραγουδώ.

Όπως γράφει και ο μεγάλος ποιητής και ακαδημαϊκός Νικηφόρος Βρεττάκος:

«Όταν κάποτε φύγω από τούτο το φώς θα ελιχθώ προς τα πάνω, όπως ένα ποταμάκι που μουρμουρίζει. Κι αν τυχόν κάπου ανάμεσα στους γαλάζιους διαδρόμους συναντήσω αγγέλους, θα τους μιλήσω Ελληνικά, επειδή δεν ξέρουνε γλώσσες. Μιλάνε Μεταξύ τους με μουσική».

Ο γνωστός Γάλλος συγγραφεύς Ζακ Λακαρριέρ επίσης μας περιγράφει την κάτωθι εμπειρία από το ταξίδι του στην Ελλάδα:«Άκουγα αυτούς τους ανθρώπους να συζητούν σε μια γλώσσα που ήταν για μένα αρμονική αλλά και ακατάληπτα μουσική. Αυτό το ταξίδι προς την πατρίδα - μητέρα των εννοιών μας - μου απεκάλυπτε ένα άγνωστο πρόγονο, που μιλούσε μια γλώσσα τόσο μακρινή στο παρελθόν, μα οικεία και μόνο από τους ήχους της. Αισθάνθηκα να τα έχω χαμένα, όπως αν μου είχαν πει ένα βράδυ ότι ο αληθινός μου πατέρας ή η αληθινή μου μάνα δεν ήσαν αυτοί που με είχαν αναστήσει».

Ο διάσημος Έλληνας και διεθνούς φήμης μουσικός Ιάνης Ξενάκης, είχε πολλές φορές τονίσει ότι η μουσικότητα της Ελληνικής είναι εφάμιλλη της συμπαντικής.

Αλλά και ο Γίββων μίλησε για μουσικότατη και γονιμότατη γλώσσα, που δίνει κορμί στις φιλοσοφικές αφαιρέσεις και ψυχή στα αντικείμενα των αισθήσεων. Ας μην ξεχνάμε ότι οι Αρχαίοι Έλληνες δεν χρησιμοποιούσαν ξεχωριστά σύμβολα για νότες, χρησιμοποιούσαν τα ίδια τα γράμματα του αλφαβήτου.

«Οι τόνοι της Ελληνικής γλώσσας είναι μουσικά σημεία που μαζί με τους κανόνες προφυλάττουν από την παραφωνία μια γλώσσα κατ' εξοχήν μουσική, όπως κάνει η αντίστιξη που διδάσκεται στα ωδεία, ή οι διέσεις και υφέσεις που διορθώνουν τις κακόηχες συγχορδίες», όπως σημειώνει η φιλόλογος και συγγραφεύς Α. Τζιροπούλου-Ευσταθίου.

Είναι γνωστό εξάλλου πως όταν οι Ρωμαίοι πολίτες πρωτάκουσαν στην Ρώμη Έλληνες ρήτορες, συνέρρεαν να θαυμάσουν, ακόμη και όσοι δεν γνώριζαν Ελληνικά, τους ανθρώπους που «ελάλουν ώς αηδόνες».

Δυστυχώς κάπου στην πορεία της Ελληνικής φυλής, η μουσικότητα αυτή (την οποία οι Ιταλοί κατάφεραν και κράτησαν) χάθηκε, προφανώς στα μαύρα χρόνια της Τουρκοκρατίας.

Να τονίσουμε εδώ ότι οι άνθρωποι της επαρχίας, του οποίους συχνά κοροϊδεύουμε για την προφορά τους, είναι πιο κοντά στην Αρχαιοελληνική προφορά από ό,τι εμείς οι άνθρωποι της πόλεως.

Η Ελληνική γλώσσα επιβλήθηκε αβίαστα (στους Λατίνους) και χάρη στην μουσικότητά της.

Όπως γράφει και ο Ρωμαίος Οράτιος «Η Ελληνική φυλή γεννήθηκε ευνοημένη με μία γλώσσα εύηχη, γεμάτη μουσικότητα».

-Paris Leone-



Δευτέρα 11 Μαρτίου 2024

ΌΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΤΗΣ

 

Αγαπητέ Άνδρα μην παίρνεις αψήφιστα την ένωσή σου με την Γυναίκα!

Ξέρεις ότι όταν μπαίνεις σε μια γυναίκα, είσαι πραγματικά μέσα σε ένα άλλο ανθρώπινο ον;

Είσαι μέσα της!

Έχεις συνειδητοποιήσει ποτέ πόσο ιερό είναι αυτό;

Ότι αυτό είναι το πιο κοντινό πράγμα στην πληρότητα που θα βιώσεις ποτέ και ότι αυτή η γυναίκα κρατάει αυτό το δώρο για σένα;

Γνωρίζεις ότι μπαίνοντας μέσα της, μπορείς να επιστρέψεις στην ιερότητα της μήτρας και από εκεί, να οδηγηθείς στο θεϊκό σημείο της δημιουργίας;

Και με την σειρά σου να γίνεις κι εσύ δημιουργός και να φυτέψεις εκεί, μέσα της, τους σπόρους της δημιουργίας...

Γνωρίζεις ότι καθώς τραβιέσαι έξω από αυτήν, εκείνη νιώθει έντονα τον αποχωρισμό και έχει την αίσθηση ότι την αφήνεις άδεια;

🌸🌻🌹🌞

Το ότι σε δέχεται μέσα της είναι ένα δώρο, είναι μια πράξη ιερή και χρειάζεται να ξέρεις, να σέβεσαι και να τιμάς την ιερότητα της επαφής…

Η καρδιά της να ξέρεις είναι συνδεδεμένη με τo yoni της και όταν μπαίνεις στην "ιερή της πύλη" μπαίνεις ταυτόχρονα και στην καρδιά της...

Νιώθει τα πάντα όταν διεισδύεις μέσα της καθώς όλη σου η ενέργεια περνάει και σε αυτήν.

🌸🌻🌹🌞

Έχεις την ευθύνη Άνδρα να μπεις με διαφάνεια στις προθέσεις σου καθώς θα νιώσει όλους τους τρόπους που θα μπορούσες να την χρησιμοποιήσεις για να αποφύγεις να νιώσεις τον δικό σου πόνο ή τα δικά σου συναισθήματα.

Πρέπει να είσαι προσεκτικός και να γνωρίζεις το γιατί μπαίνεις μέσα της.

Να γνωρίζεις με τι την γεμίζεις...

🌸🌻🌹🌞

Το "sεx" είναι η κοσμική ένωση της θηλυκής και της αρσενικής ενέργειας…

Μια ιερή συνάντηση των ενεργειών του Σύμπαντος και δεν έχει καμία σχέση με την εκσπερμάτωση ούτε με εγωιστική ικανοποίηση ούτε με επιβεβαίωση της αξίας σου.

🌸🌻🌹🌞

Αυτό που πραγματικά συμβαίνει όταν σε δέχεται μια γυναίκα δεν είναι ότι μπαίνεις βαθιά μέσα της, αλλά πηγαίνεις βαθιά μέσα σου...

Γνωρίζεις τον εαυτό σου.

Έρχεσαι σε επαφή με τον ιερό άντρα και την ιερή γυναίκα μέσα σου…

Και, όσο πιο βαθιά είσαι σε θέση να μπεις στον εαυτό σου, τόσο πιο βαθιά μπορείς να μπεις και σε μια γυναίκα επίσης.

Μόνο τότε μπορείς να αγγίξεις το βαθύτερο είναι της και να οδηγηθείτε μαζί στην κοσμική απεραντοσύνη"

Εμπνευσμένο από την Zoe Johansen

namasted Despoina Palamari

Τρίτη 5 Μαρτίου 2024

ΤΟ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟ ΚΟΡΑΚΙ

 

Ο Σώτος ο γιδοβοσκός και η Γατσού του Φάνη

Πήγαμ’ οι τρεις μας εκδρομή στου Ντούλα το Στεφάνι.

Εκεί ο Τόμας Έλιοτ μας πήρε στην αυλή του

Κι ανέκδοτα μας έλεγε απ’ την εδώ ζωή του

Που πήγε να καθρεφτιστεί μες τον κουβά της Νίνας

Κ’ είδε αντίς τη φάτσα του κάποιο σοφό της Κίνας.

Για δείπνο τον καλέσαμε. Ήρθε κι ο Καραγκιόζης.

Γουστάρω την παρέα τους.  

-«Κοράκι γιατί κρώζεις

Πένθιμα εκεί στον πάσσαλο του φράχτη καθισμένο;»

-«Γιατ’ είστε όλοι αθάνατοι κι εγώ ειμαι πεινασμένο».


_______________

Σημείωση: 

1. Ο Σώτος, γεννήθηκε στη Ραΐνα, εργάστηκε για χρόνια ως νταλικιέρης, άνοιξε χαρτοβιβλιοπωλείο στο Αγρίνιο, μα εντέλει εδώ και 15 χρόνια ήρθε στο χωριό. Έχει δυο πανέμορφα άλογα. Κάπου 20 γίδια. Σκυλιά και γάτες δεν ξέρω πόσα, διότι μαζεύει τα απροστάτευτα τα οποία φροντίζει και ιατρικώς διότι από την αγάπη του για τα ζώα κατάντησε να είναι ο καλύτερος κτηνίατρος χωρίς δίπλωμα της περιοχής. 

2. Η Γατσού είναι το όνομα που εδωσα στη γάτα του Φάνη, επιστήθιου φίλου μου στη Θεσσαλονίκη. 

3. Του Ντούλα το Στεφάνι είναι μέγας εγκρεμός πάνω από το ποτάμι Ζέρβας, (ο νοτιότερος παραπόταμος του Αχελώου). Ο εγκρεμός λέγεται του Ντούλα διότι εκεί έριξε όλους τους Πυργιώτες ο Κωνστα(ντούλας), επειδή, όταν οι Τούρκοι μάζευαν γενιτσάρους οι πρόκριτοι του χωροού έκρυψαν τα παιδιά τους κι έδωσαν μόνο τον γιό της χήρας τον Ντούλα. Ο Ντούλας έγινε αξιωματικός των Γενιτσάρων και χρόνια μετά ήρθε με στράτευμα, μάζεψε όλους τους Πυργιώτες και τους έρριξε στο γκρεμό, πάνω από το ποτάμι. 

4. Δεν χρειάζεται τώρα να πω για τον Τόμας Έλιοτ και τον Καραγκιόζη. Είναι πολλαπλώς γείτονες και φίλοι μου.

Γ. ΥΦΑΝΤΗΣ

Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2024

ΔΕΝ ΑΦΗΝΩ ΤΟ ΓΕΡΟ ΝΑ ΜΠΕΙ


Partner: ‘How old are you, Clint?’

Clint: ‘I turn 93 on Monday.’

Partner: ‘What are you going to do?’

Clint: ‘I am going to start a new movie.’

Partner: ‘What keeps you going?’

Clint: ‘I get up every day and don’t let the old man in.”

-Clint Eastwood


💖 https://youtu.be/oMMh2ibYhKw 💖

Δευτέρα 1 Ιανουαρίου 2024

ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ

 

⚡⚡⚡ΚΑΙ ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ, ΚΑΙ ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΩΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΑΠ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΣΑΝ ΔΗΘΕΝ ΓΝΩΣΗ, ΚΙ ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΡΟΓΟΝΙΚΗ ΣΟΥ ΓΝΩΣΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΗ, ΚΑΙ ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΛΙΣ 5.ΟΟΟ ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΙ ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΠΟΛΕΜΙΕΣΑΙ ΑΝΕΛΕΗΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ, ΚΑΙ ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΕΡΠΕΤΟΘΕΟΥ ΤΟΥΣ.... ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΘΛΙΑ ΠΟΛΛΑ... ΕΥΧΕΣΑΙ ΧΡΟΝΙΑ-ΚΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2024 ΣΑΝ ΟΜΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΧΟΡΕΥΕΙΣ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΧΤΥΠΟΥΝ ΠΑΛΑΜΑΚΙΑ. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΖΗΛΕΥΟΥΝ ΓΙΟΡΤΕΣ ΠΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΕΣ. Ο ΕΛΛΗΝ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΜΑΖΑ... ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕ Σ ΑΥΤΗΝ. Ο ΕΛΛΗΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΘΗΚΙΖΕΙ ΣΕ ΟΤΙ ΤΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΟΥΝ... ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΦΕΝΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ!!! ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟ ΚΟΠΑΔΙ, ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΚΟΠΑΔΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΑΠ ΟΤΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ. ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ, ΤΟ ΑΛΑΛΑΖΟΝ ΠΛΗΘΟΣ ΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΕΝ ΕΥΧΕΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΝΟΥΣ ΔΥΣΤΥΧΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ, ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ, ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ. 

ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, 

ΜΟΝΟ ΜΙΑ.

ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΡΝΗΘΕΙΣ ΤΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟ, ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΩ ΕΔΩ!

ΕΔΩ, ΜΟΝΟ ΑΔΕΛΦΙΑ ΣΥΜΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ!

ΚΑΙ ΜΙΑ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ!💙♒️🌻

```````````````````````````````

``````````````````````

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ