Σελίδες

Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2024

ΟΙ ΙΝΔΙΑΝΟΙ ΤΣΕΡΟΚΥ ΟΙ ΚΡΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ


ΒΡΕΘΗΚΕ ΕΠΙΓΡΑΦΉ ΟΜΟΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΓΡΑΦΉ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ. Τρία δείγματα πετρογλυφικών βρέθηκαν στην Βόρεια Αμερική όπου ερευνήθηκαν και αποδόθηκαν στο ότι είναι Ελληνικά. Η πέτρα Possum Greek Stone ανακαλύφθηκε από ΤΗΝ Gloria Farley στην Oklahoma ΤΟ 1970. Όπως εξηγεί η ίδια στην πέτρα απεικονίζεται ένας Έλληνας αθλητής επάνω σε βάθρο νίκης με επιγραφή που γράφει ΗΟ-ΝΙ-ΚΑ-SA η nikasa (ο νικητής).

Η πέτρα Thruston stone ερμηνεύεται ως μια ανάμιξη πολλών πολιτισμών όπως Ελληνικού, Τσερόκι, Ινδιάνικου και Αιγυπτιακού.

Η πολιτισμική κοινότητα των Cherokee Keetoowas society επισήμανε πως το επιβεβαιώνει και το όραμα του Eloh, ότι προέρχονται από τους Πτολεμαίους που έφτασαν με υπερατλαντικά ταξίδια μαζί με τους Φοίνικες στην κοιλάδα του Οhio γύρω στο 100 πχ.. Το Red Bird Petroglyph είναι Ελληνική επιγραφή που χρονολογείται στον 2ο η 3ο αιώνα πχ. Και όχι όπως ανακοίνωσε τελευταία το Αρχαιολογικό Ινστιτούτο της Αμερικής και οι New York Times ότι είναι ΤΟΥ 1800.

Η γλώσσα των Τσερόκι περιέχει πολλές λέξεις Ελληνικής προέλευσης, ιδιαίτερα στο πεδίο της Ιεραρχίας, στρατιωτικής ορολογίας, μυθολογίας, αθλητισμού και τελετουργίας. Επίσης η μουσική των Τσερόκι αντανακλά τις Ελληνικές τους ρίζες. Οι Ινδιάνοι Cherokee είναι στην κυριολεξία οι Έλληνες της Αρχαίας Αμερικής..

Στα τέλη της δεκαετίας του 1960 ο Manfred Metcalf βρήκε μια πέτρα στην πολιτεία της Georgia, η οποία έφερε μια επιγραφή παρόμοια με αρχαία γραφή της Κρήτης.

Ο Αμερικανός Cyrus Gordon αρχαιολόγος και γλωσσολόγος δήλωσε "Αφού ερεύνησα την επιγραφή, ήταν προφανές για μένα πως η γραφή ήταν ίδια με αυτή της Μινωικής Γραμμικής Α και της Μυκηναϊκή Γραμμικής Β. Συνεπώς υπήρχε μια επαφή  μεταξύ Αμερικής και Αιγαίου στην εποχή του χαλκού κοντά στις Νότιες, Δυτικές και Βόρειες ακτές στον κόλπο του Μεξικού. Αυτό δεν μπορεί να είναι τυχαίο.

Οι αρχαίες επιγραφές των πολιτισμών του Αιγαίου σε τρία διαφορετικά σημεία του κόλπου αντανακλά τα υπερατλαντικά ταξίδια μεταξύ Μεσογείου και Νέου Κόσμου γύρω στα μέσα της 2ης χιλιετίας".

Στην μνήμη της Gloria Farley.

Ε. Μ.

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2024

Ο ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

 

🦅 ☄️  💫                   ⚡️ Ο ΑΡΧΩΝ ⚡️                    💫  ☄️ 🦅

                ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ!

                        ═══════  𝝙 𝝞 𝝖 𝝨  ═══════

                                           🌿🩵🌿                     

Η Ελευθερία τής Βούλησής μας ακριβώς έγκειται στο γεγονός τού 

να γνωρίζουμε τι είναι εφικτό, τι είναι πρέπον και πως σύμφωνα 

με αυτές τις δύο καταστάσεις, τού εφικτού και τού πρέποντος, 

να κάνουμε τις επιλογές μας.


Η Ειμαρμένη είναι η επίδραση τής Ελεύθερης Βούλησης τού ανθρώπου, ο οποίος θα επιλέξει αν θα κινηθεί ή προς την 

άλφα κατεύθυνση ή την βήτα.

● Ο Άνθρωπος δεν είναι ένα ον αιχμάλωτο τής Μοίρας.

● Ο Άνθρωπος καθορίζει ο ίδιος την Μοίρα του με τις 

   επιλογές τις οποίες κάνει.

Μοίρα=>μείρομαι=μοιράζω. Σαν θνητά όντα καλούμαστε εδώ 

στον κύκλο τής ζωής, δλδ στον ζωδιακό κύκλο τού Διόνυσου 

Ζαγρέως, να ζήσουμε μαζί με τούς άλλους ανθρώπους γιά να 

συντονιστούμε, να μοιρα.στούμε μέσω τής ΑΜΟΙΒΑΙΑΣ ανταλ-

λαγής απόψεων, εντυπώσεων, πράξεων, ιδεών κλπ, με την μοίρα 

των άλλων ανθρώπων. Και ... γιά το ποιά θα είναι η επικοινωνία 

μας και η σχέση μας διά τής μοίρας με τα άλλα όντα: άνθρωποι, 

καταστάσεις, ζώα, φύση! Η ΛΕΞΗ ΚΛΕΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ: ΑΜΟΙΒΑΙΟΝ☑️

Αν δεχτούμε ότι όλα είναι προδιαγεγραμμένα από την Μοίρα, 

τότε δεν υπάρχει ουσία γιά τίποτα και σε τίποτα. Το ένα ον π.χ 

μπορεί να είναι ληστής, το άλλο δολοφόνος κλπ διότι έτσι έχει 

ορίσει η μοίρα τους, άρα και δεν ευθύνονται. Αυτό είναι μία 

προσπάθεια μετατόπισης τής ευθύνης τού Ανθρώπου .... στην 

Μοίρα του. 


                                   ΟΧΙ, ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ! 


🌿🌀🌿

Η Μοίρα μάς οδηγεί στην Ειμαρμένη. Η Ελληνική Γλώσσα μάς 

διδάσκει ακριβώς την εσωτερική διεργασία των ψυχικών λει-

τουργιών διότι δεν έχει μόνο την Ειμαρμένη γιά να δηλώσει την 

Ελευθερία τής δικής μας Βούλησης, η οποία έχει έρθει μέσω τού 

μείρομαι-μοιράζω και μοιράζομαι .. αλλά έχει και το Πεπρωμένο. 

Όταν οι αρχαίοι πρόγονοί μας έλεγαν: ''το πεπρωμένο φυγείν 

αδύνατον'', θα πρέπει να ξέρουμε τι εννοούσαν διότι όντως το 

πεπρωμένο φυγείν αδύνατον αλλά αυτό το πεπρωμένο από που 

έχει προέλθει;; Από ποιό ρήμα;; Από το ρήμα ''πόρρω'' που έχει 

την σημασία τού πορεύομαι. Άρα το πεπρωμένο είναι αυτό το 

οποίο έχει ήδη πορευθεί κατά το παρελθόν οπότε και συν απο-

κομίζει τα κίνητρα και τις πράξεις που κάναμε εμείς οι ίδιοι κατά 

τον παρελθόντα χρόνο. Το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον σημαίνει 

ότι από τις επιλογές που κάνουμε δεν θα ξεφύγουμε σε καμμία 

περίπτωση. Αυτό που κάνουμε κατά το παρελθόν (παρακείμενος 

χρόνος), θα το βρούμε μπροστά μας .. ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ! Το πως θα 

κάνουμε τις επιλογές μας έγκειται στην απόλυτη δική μας .... 

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ!!!!!

Ειμαρμένη και Πεπρωμένο υπάγονται στον Παρακείμενο χρόνο 

και είναι ο παρά-κείμενος προς τον Ενεστώτα, δλδ το πρόσφατο 

παρελθόν το οποίο πρόσφατο παρελθόν είναι η σφραγίδα ΟΛΩΝ 

ΤΩΝ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ, όσων έχουν συμβεί μέχρι το σημείο αυτό 

τού Παρακειμένου. ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Πρόσφατο μεν παρελθόν αλλά δεν 

είναι μόνο αυτό. Γιατί τίποτα δεν υπάρχει δίπλα στον Ενεστώτα 

κατά το παρελθόν το οποίο να μην έχει ήδη =>σφραγισθεί από 

την γενική δομή τής ψυχής μας. 

Άρα oι δύο όροι: Πεπρωμένο και Ειμαρμένη έχουν την ολοκλή-

ρωσή τους στον τρίτο όρο, στον όρο τού Αντιπεπονθότος. 

Ο 3ος παρακείμενος.

——— 🦅☄️💫 ———   ⬇️

Το μεγαλείο τής Ελληνικής Σκέψης αλλά και τής Γλώσσας, είναι 

ανυπέρβλητο. Βλέπουμε ότι ΕΠΙΛΕΓΕΙ η Ελληνική γλώσσα να μάς 

πει κάτι. Δεν μάς βάζει μετοχή Ενεστώτος, ούτε Μέλλοντος. 

Οι περισσότεροι Άνθρωποι έχουν στο μυαλό τους την Μοίρα. 

Και σκέφτονται πως αυτό που θα τούς συμβεί στο μέλλον το έχει 

γράψει η Μοίρα τους, ότι δεν μπορούν να ξεφύγουν από αυτό. 

ΟΜΩΣ .... η Ελληνική Γλώσσα την Μοίρα δεν την τοποθετεί στο 

μέλλον, στο ''θα'', την τοποθετεί στο πρόσφατο παρελθόν. 

Η 3η έννοια, η έννοια τού Αντιπεπονθότος (=>ανταπόδοση/ό,τι 

κάνεις θα έχει το αποτέλεσμά του), προέρχεται από το ρήμα, 

πάσχω.

Άρα, αφού βρίσκεται στον Ενεστώτα κι έχει μπροστά του το αντί 

είναι ακριβώς αυτό το οποίο εμείς θα πάθουμε ως συνέπεια των 

δικών μας πράξεων. Δράση - αντίδραση! Αυτό ολοκληρώνει και 

συμπληρώνει την τριπλή έννοια την οποία εμείς θα καταλάβουμε 

προσεγγίζοντας την Θεία Ελληνική Γλώσσα. Η Γλώσσα μας είναι 

ο Μέγας Δάσκαλος. Ο Διαχρονικός Διδάσκαλος τής Γῆς γιά όσους 

Νοήμονες μπορούν να συλλάβουν αυτά τα Ύψη, τα οποία αυτά 

Ύψη δεν είναι η κατάληξη, δεν είναι το τέλος ΑΛΛΑ Η ΑΡΧΗ. 

Η Αρχή τής μεγάλης πορείας. Μιά πορεία που αναδεικνύει την 

Ουσία τής Διαχρονικότητας τού Ελληνικού Λόγου, ο οποίος 

καλύπτει την ψυχή. Γιατί η ψυχή ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ 

που θα τις περάσει από λογική επεξεργασία η οποία είναι ανελέητη. Γιατί το Ελληνικό Κύτταρο σχετίζεται με τήν Λογική και έχει ανάγκη από την Λογική εξήγηση ως προς το να αποδεχτεί ή να απορρίψει κάτι. Πρέπει να έχουμε υπόψιν μας ότι στην εποχή που ζούμε, οι ψυχές που έρχονται είναι εξαιρετικά έξυπνες. Δεν θα αφήσουν αδικαιολόγητα κενά χάρη φαντασιώσεων (θρησκευτικών-παντώς είδους δογματισμών/θρησκειών, δήθεν πολιτικών, δήθεν επιστημών, δήθεν ιστορία, κλπ.) 

Τα ''δήθεν'' θα καταποντιστούν! 


Τελειώνει η εποχή αυτή, τελειώνουν και τα δήθεν κάθε μορφής!

 

Η εποχή των Ιχθύων ήρθε στο τέλος. Οι ψυχές πλέον ΑΠΑΙΤΟΥΝ 

την Γνώση που πηγάζει από την Λογική και την Επιστήμη. 

Την Αληθινή Επιστήμη! Και αυτό είναι πολύ σημαντικό γιά την 

Γνώση τού Ουρανού!

——— 🦅☄️💫 ———

ΔΕΝ είναι ο Ζεύς αυτός που δίνει τα ''καλά ή τα κακά'' αποτελέ-

σματα των πράξεών μας. Δεν ασχολείται ΚΑΝ με την πορεία των 

ενσαρκώσεών μας καθώς Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΕΚ ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ 

ΣΠΕΡΜΑΤΟΣ ΤΟΥ διατρέχει στον χρόνο, τον Παν.Συμπαντικό 

Χώρο. Όπως ο Δίας είναι Πατέρας τού Σύμπαντος και Χειριστής-

Πηδαλιούχος διά τού Κεραυνού, (Ηρακλείτου, απόσπασμα 64, 

''τα δε πάντα οιακίζει κεραυνός''), ΚΑΘ' ΟΜΟΙΩΣΗ ΤΟΥ και ο Άνθρωπος είναι Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ των σκέψεών του, των αποφά-

σεών του, των πράξεών του!! 


''Αιτία ελομένου θεός αναίτιος.'' 

Απόδοση: Ο θεός δεν έχει ευθύνη γιά τις πράξεις αυτών 

που έχουν ελευθερία επιλογής.

                     - Πλάτων -


Κι εδώ ακριβώς ΔΙΑ.χωρίζεται η Ελεύθερη Ελληνική Σκέψη/

Κοσμοθέαση, με την μοιρολατρεία και δουλοπρέπεια τής 

Ανατολής: στο έλεος τού θεού, δούλος τού θεού, τιμωρίες, 

καζάνια, κολάσεις ... κλπ κλπ.


Ο ΖΕΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΠΑΤΡΙΚΗ ΠΡΟ.ΔΙΑ.ΓΡΑΦΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΩΣΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ, ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ!!!!🌿 

ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΣΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΛΔ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ, Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑΛΑΜΠΑΔΕΥΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΑΗΤΤΗΤΑ ΜΕΣΟΥΡΑΝΟΥΣΕ!!


ΤΕΛΟΣ!!!⚡


                                                     Κάλλιστον Ἦμαρ Ἀνθρωπότητα


——————————————

Ἀστραπαῖε, Βρονταῖε, Κεραύνιε, 

                Φυτάλιε Ζεῦ· 

                𝝬𝝖𝝞𝝦𝝚 𝝥𝝖𝝩𝝚𝝦!

                    🌿🩵🌿

——————————————


                        ⚡️

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2024

ΣΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ

Όταν ο Χαρούκι Μουρακάμι, ο πιό σημαντικός σύγχρονος Ιάπωνας συγγραφέας, πήγε με τα χίλια ζόρια να παραλάβει το λογοτεχνικό βραβείο Ιερουσαλήμ το 2009...

Το κείμενο που ακολουθεί, αποτελεί την ομιλία αποδοχής του βραβείου μπροστά στο ισραηλινό κοινό :

''...Ήλθα σήμερα στην Ιερουσαλήμ ως συγγραφέας, δηλαδή ως επαγγελματίας αφηγητής ψεμάτων.

Σήμερα, όμως, δεν προτίθεμαι να πω ψέματα. Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο ειλικρινής μπορώ. 

Υπάρχουν κάποιες ημέρες τον χρόνο που λέω την αλήθεια, και σήμερα είναι μία απ΄ αυτές. 

Επιτρέψτε μου λοιπόν να καταθέσω ένα πολύ προσωπικό μήνυμα. 

Κάτι που έχω πάντα στο μυαλό μου όταν γράφω μυθιστορήματα. 

Δεν έχω φτάσει ακόμα να το γράψω σ΄ ένα κομμάτι χαρτί και να το κολλήσω στον τοίχο• θα έλεγα ότι είναι χαραγμένο στον τοίχο του μυαλού μου. 

Και είναι το εξής :

"Ανάμεσα σ΄ έναν ψηλό, συμπαγή τοίχο και σ΄ ένα αυγό που σπάει πάνω του, θα είμαι πάντα από την πλευρά του αυγού".

Ανεξάρτητα από το πόσο δίκιο έχει ο τοίχος και πόσο άδικο το αυγό, εγώ θα είμαι με το αυγό.

Κάποιος άλλος θα πρέπει να αποφασίσει ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο : ίσως ο χρόνος ή η Ιστορία.

Αν υπήρχε ένας συγγραφέας που, για οποιονδήποτε λόγο, έγραφε βιβλία που είναι από την πλευρά του τοίχου, τι αξία θα είχαν αυτά τα βιβλία ;

Ποιο είναι το νόημα αυτής της μεταφοράς ; Μερικές φορές είναι απλό και καθαρό. 

Οι άνθρωποι που βάζουν βόμβες και τα τανκς και οι ρουκέτες και οι οβίδες λευκού φωσφόρου είναι αυτός ο ψηλός, συμπαγής τοίχος. 

Τα αυγά είναι οι άοπλοι πολίτες που συντρίβονται και καίγονται και πυροβολούνται από τα παραπάνω.

Υπάρχει όμως και ένα βαθύτερο νόημα. 

Καθένας από μας, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, είναι ένα αυγό. 

Καθένας από μας είναι μια μοναδική, αναντικατάστατη ψυχή, κλεισμένη σε ένα εύθραυστο καβούκι. 

Και καθένας από μας, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, βρίσκεται αντιμέτωπος με έναν ψηλό, συμπαγή τοίχο. 

Ο τοίχος έχει ένα όνομα : 

είναι "το Σύστημα". 

Υποτίθεται ότι το Σύστημα μας προστατεύει, αλλά μερικές φορές αποκτά μια δική του ζωή, και τότε αρχίζει να μας σκοτώνει και να μας βάζει να σκοτώνουμε άλλους- ψυχρά, αποτελεσματικά, συστηματικά.

Ένα πράγμα θέλω να σας πω σήμερα. Είμαστε όλοι ανθρώπινα όντα, άτομα όλων των εθνικοτήτων και των φυλών και των θρησκειών, εύθραυστα αυγά απέναντι σ΄ έναν συμπαγή τοίχο που λέγεται το Σύστημα. 

Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, δεν έχουμε καμιά ελπίδα να νικήσουμε. 

Ο τοίχος είναι πολύ ψηλός, πολύ δυνατός - και πολύ κρύος. 

Αν έχουμε οποιαδήποτε ελπίδα, προέρχεται από την πίστη μας στη μοναδικότητα της δικής μας ψυχής και των ψυχών των άλλων, και από τη ζεστασιά που αισθανόμαστε όταν ενώνουμε τις ψυχές μας.

Δεν πρέπει να αφήσουμε το Σύστημα να μας εκμεταλλευτεί. 

Δεν πρέπει να το αφήσουμε να αποκτήσει τη δική του ζωή. 

Δεν μας έφτιαξε το Σύστημα : εμείς το φτιάξαμε.

Αυτό είχα να σας πω...''

Χαρούκι Μουρακάμι

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024

ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Στις 28 Μαρτίου του 2015 ο φωτογράφος Κώστας Καπουργάς πήγε στη λίμνη της Καστοριάς για να φωτογραφίσει ένα ζευγάρι Καρατζάδων. Αυτό που τελικά φωτογράφισε ήταν κάτι που άγγιξε χιλιάδες ανθρώπους από όλη την Ελλάδα.

«Μαζί στην ζωή μαζί και στον θάνατο….

Ένα δυσάρεστο και συνάμα συγκινητικό περιστατικό, βίωσα σήμερα το πρωί, καθώς πήγα να φωτογραφίσω και πάλι το ζευγάρι των Καρατζάδων (sterna caspia) που είδα για πρώτη φορά χτες στην λίμνη της Καστοριάς.

Από μακριά είδα πως το ζευγαράκι βρίσκονταν στο ίδιο μέρος που το είδα και χτες, όσο πλησίαζα όμως είδα πως δεν κινούνταν καθόλου, τελικά αντίκρισα αυτό που βλέπετε και εσείς στην φωτογραφία που ανάρτησα.Πιθανόν αποκαμωμένο από το μακρινό ταξίδι το ζευγάρι των Καρατζάδων δεν άντεξε πια και ξεψύχησαν το ένα στην αγκαλιά του άλλου.

Οι Καρατζάδες ενηλικιώνονται στο τέταρτο έτος της ηλικίας τους, είναι μονογαμικό είδος, το ζευγάρι δηλαδή δεν χωρίζει ποτέ όσο ζει. Μαζί κλωσάν και τα αυγά τους για 22 μέρες, εναλλάξ. Στο στερνό τους αυτό ταξίδι από την Αφρική για τις χώρες του βορρά, έκαναν μια στάση στην μικρή λίμνη της Καστοριάς όπου έμελλε να είναι και η τελευταία τους. Μετά από χιλιάδες μίλια, μετά από πάρα πολλά ταξίδια, κινδύνους καθημερινούς, γεμάτο από εχθρούς, το ταξίδι τους έφτασε στο τέλος. Με όσες δυνάμεις τους απέμειναν σύρθηκαν ο ένας πλάι στον άλλον και ξεψύχησαν αγκαλιά όπως ήταν σε όλη τους την ζωή, διδάσκοντάς μας τι θα πει πραγματική αγάπη και αφοσίωση. Μαζί λοιπόν ξεκίνησαν για ένα νέο ταξίδι, σε έναν άλλο κόσμο, πιο δίκαιο για καρατζάδες, πιο φιλικό για πουλιά που έχουν αισθήματα.

Γιατί αν δεν το ξέρετε και τα πουλιά έχουν αισθήματα».